JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ ŠKODY?


Pečlivě si prostudujte svou pojistnou smlouvu a zjistěte, jaké nároky můžete v důsledku pojistné události uplatňovat. V případě nejasností se můžete obrátit na svého poradce nebo na zástupce pojistitele pro Českou republiku, společnost Merkur Lifestyle s.r.o. nebo společnost Merkur - prodej pojištění s.r.o. Vzniklou škodu nahlaste co nejdříve. 

Škodu lze nahlásit několika způsoby:

  • E-mailem: hlaseni@merkur.cz (do předmětu zprávy uveďte prosím číslo pojistné smlouvy)
  • Telefonicky: +420 222 980 955, +420 277 015 231
  • Vytištěným a vyplněným formulářem pro daný typ pojistné události, který odešlete:        
         - poštou na adresu: Merkur Lifestyle s.r.o., Na Strži 2097/63, 140 00 Praha 4
         - poštou na adresu: Merkur - prodej pojištění s.r.o., Na Strži 2097/63, 140 00 Praha 4
  •      - naskenovaný e-mailem: hlaseni@merkur.cz

Soukromé zdravotní pojištění

  • Písemné oznámení škodní události na výše uvedený e-mail v rámci programu Hospitalizace, Vážná onemocnění, Operace
  • Do předmětu zprávy uveďte prosím číslo pojistné smlouvy

Úrazové pojištění

Pojištění majetku

  • Formulář oznámení věcné škody
  • Formulář oznámení škody z pojištění odpovědnosti 

Jaké další dokumenty jsou potřeba? 

Soukromé zdravotní pojištění

  • Veškeré lékařské zprávy o průběhu léčení
  • Propouštěcí zprávy z hospitalizace a záznamy z rehabilitačních klinik

Pojištění úrazu

  • Veškeré lékařské zprávy o průběhu léčení
  • Propouštěcí zprávy z hospitalizace a záznamy z rehabilitačních klinik
  • Potvrzení o pracovní neschopnosti (bylo-li sjednáno pojištění denní dávky při pracovní neschopnosti)

Pojištění majetku

  • Fotodokumentace poškozených věcí
  • Seznam poškozených věcí
  • Policejní protokol, je- li to relevantní (v případech vloupání, krádeže, atd.)

Jak probíhá proces vyřízení škodné události?
 Proces vyřizování škodné události se řídí ustanoveními pojistné smlouvy, příslušnými všeobecnými a  zvláštními pojistnými podmínkami.