JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ ŠKODY?
Pečlivě si prostudujte svou pojistnou smlouvu a zjistěte, jaké nároky můžete v důsledku pojistné události uplatňovat. V případě nejasností se můžete obrátit na svého poradce nebo na zástupce pojistitele pro Českou republiku, společnost Merkur Versicherung AG - Merkur pojišťovna, organizační složka. Vzniklou škodu nahlaste co nejdříve.
Škodu lze nahlásit několika způsoby:
- E-mailem: hlaseni@merkur.cz (do předmětu zprávy uveďte prosím číslo pojistné smlouvy)
- Telefonicky: +420 222 980 955
- Vytištěným a vyplněným formulářem pro daný typ pojistné události, který odešlete:
- poštou na adresu: Merkur Versicherung AG- Merkur pojišťovna, organizační složka, Na Strži 2097/63, 140 00 Praha 4 - - naskenovaný e-mailem: hlaseni@merkur.cz
Soukromé zdravotní pojištění
- Písemné oznámení škodní události na výše uvedený e-mail v rámci programu Hospitalizace, Vážná onemocnění, Operace
- Do předmětu zprávy uveďte prosím číslo pojistné smlouvy
Úrazové pojištění
- Formulář oznámení úrazu
Pojištění majetku
Jaké další dokumenty jsou potřeba?
Soukromé zdravotní pojištění
- Veškeré lékařské zprávy o průběhu léčení
- Propouštěcí zprávy z hospitalizace a záznamy z rehabilitačních klinik
Pojištění úrazu
- Veškeré lékařské zprávy o průběhu léčení
- Propouštěcí zprávy z hospitalizace a záznamy z rehabilitačních klinik
- Potvrzení o pracovní neschopnosti (bylo-li sjednáno pojištění denní dávky při pracovní neschopnosti)
Pojištění majetku
- Fotodokumentace poškozených věcí
- Seznam poškozených věcí
- Policejní protokol, je- li to relevantní (v případech vloupání, krádeže, atd.)
Jak probíhá proces vyřízení škodné události?
Proces vyřizování škodné události se řídí ustanoveními pojistné smlouvy, příslušnými všeobecnými a zvláštními pojistnými podmínkami.